Page 6 - Strateski plan
P. 6



5. Vodeća tvrtka po kvalitetnoj ponudi vrijedne knjige kao darovnog programa; svake godine u studenom
nudi se popularna edukativna knjiga-godišnjak "Učinkoviti menadžer" (čak 14.000 čitatelja), te niz biranih
naslova poslovne literature i lijepe književnosti.
6. Pouzdani partner referentnoj engleskoj tvrtci za povezivanje i odlazak zaposlenih, studenata, menadžera
i dužnosnika na usavršavanje engleskog jezika u Englesku (program: tailor made).


Surađujući s više stotina aktera tijekom 26 godina, M.E.P d.o.o. ostvario je značajan gospodarski, društveni
i kulturni utjecaj u Republici Hrvatskoj koji planira nastavlja razvijati i u predstojećem razdoblju.

Poduzeće M.E.P. do.o. stabilno posluje od svojega začetka te kontinuirano ostvaruje dovoljne i stabilne
izvore financiranja. Naime, distributivni kanali poduzeća su:


 web trgovina i newsletter,
 M.E.P. knjižara,


 suradnja s cca sto malih, srednjih do najvećih velikih hrvatskih poduzeća,

 gradske i narodne knjižnice u RH,

 obrazovne ustanove s naglaskom na: dječji vrtići, veleučlišta, škole, fakulteti,

 organizatori različitih tipova edukacija,

 stalna komunikacija i suradnja s poduzećima i ustanovama iz Bosne i Hercegovine.

U web trgovini poduzeća nalazi se otprilike 1300 naslova, dok se u prostoru knjižare nalazi oko 700 biranih
naslova za stručni i osobni razvoj. Svoje stabilne izvore financiranja poduzeće dokazuje činjenicom kako već
26 godina redovito ostvaruje pozitivno poslovanje – prodajom 6.000 do 8.000 knjiga godišnje, do 10.000
primjeraka Učinkovitog menadžera godišnje te oko 1.000 primjeraka Radne mape. Poduzeće posluje sa 130
direktnih dobavljača i 95 dobavljača u komisiji.

M.E.P.-ovi brandovi

M.E.P. u svojoj ponudi ima sve poslovne naslove koje su tiskani na hrvatskom jeziku te godišnje izdaje pet
do deset vlastitih naslova – riječ je o vrlo traženim naslovima s nakladničkim geslom „MI PROIZVODIMO
HITOVE!" Autori koje je M.E.P. imao i ima priliku objavljivati čuveni su gurui, hit majstori, istaknuti
stručnjaci i praktičari: inozemni - Peter Drucker, Lee Iacocca, Ichak Adizes, Richard Danny, Michael
Amrstrong, Philip Kotler, Anton Hauc; domaći - Velimir Srića, Goran Tudor, Majda Rijavec, Zvonimir Pavlek,
Branko Parać, Darko Iveković, i brojni drugi. U svojem nakladničkom radu M.E.P je postavio hrvatsku
kulturu u europski kontekst brojnim prijevodima te promicanjem interkulturnog dijaloga.

M.E.P. u svojem sastavu ima i Hrvatski centar poslovne knjige – prvu hrvatsku poslovnu knjižaru koja
predstavlja središnje mjesto prikupljanja, izlaganja, prodaje i distribucije naslova stalnih dobavljača
poduzeća. Knjižara je otvorena za posjete svakim radnim danom od 8 do 16 sati gdje svi zainteresirani
mogu doći pogledati knjige, konzultirati se sa zaposlenicima te uz njihovu pomoć odabrati knjigu za sebe ili
za druge. HCPK je najveća poslovna knižara u jugoistočnoj Europi, jedina u regiji.

Kako je ranije spomenuto, M.E.P.-ovi prepoznatljivi brendovi su: knjiga-godišnjak UČINKOVITI MENADŽER,
uvijek na 174 stranica, te M.E.P.-ov POSLOVNI PLANER.


Učinkoviti menadžer je knjiga-godišnjak koja kontinurano izlazi već dvadeset i četiri godine, a povjerenje
mu je pružila publika od više od 1400 čitatelja. Riječ je o jedinstvenoj knjizi – godišnjaku u čijem stvaranju

6

   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11