ZANIMLJIVE KOLUMNE
Kolumna: RODITELJI - VRIJEME JE ZA PRIČANJE PRIČA DJECI!

Carl Honore stajao je u redu za registraciju putnika na rimskom aerodromu Fiumicino kad ga se na obližnjem kiosku nešto jako dojmilo. Pultom se širio naslov: Kako ispričati djeci priču za jednu minutu. Zbirka „brzih priča“ u formi knjižice sadržavala je pedeset skraćenih, jednominutnih bajki. Eto, i pričanje je priča usavršeno!
Opširnije>>Kolumna: RAZBORIT PRIJEM KRITIKE – VAŽAN ZA POSAO, U POLITICI, KOD KUĆE!

Nikad ne pokušavajte „izravnati račune“ nakon dobivene opravdane kritike; time ćete povrijediti i poniziti više sebe nego druge.
(Dale Carnegie u čuvenoj knjizi Psihologija uspjeha III.)
Opširnije>>Kolumne: ETIČNOST ZLATNIH KAVEZA ZA RADNIKE ZNANJA

Stručno-kreativni radnici dobili su po ocu modernog mendžmenta, Patera Druckera, naziv radnici znanja.
I dobili su značaj rukovoditelja - makar ne imali ni jednog podređenog. Svojim analizama, prijedlozima odluka, sintezama, kreativnim rješenjima, snažno utječu na poslovanje i uspješnost organizuacije, baš kao i svi „klasični” rukovoditelji.
Opširnije>>Kolumne: NAJBOLJE UPRAVLJAJU - AMERIČKE IZVIĐAČICE

Peter Drucker smatra se najvećih najvećim analitičarem I vizionarom modernog menadžmenta.
Drucker je otac teorije modernog menadžmenta, kao što je Alfred Sloan, dugogodišnji slavni direktor General Motorsa iz dvadesetih i tridesetih godina 20. st. - prvi veliki praktičar modernog menadžmenta.
Opširnije>>Zanimljive kolumne: INTEGRITET MENADŽERA – NAJVEĆA OSOBINA!
Može netko biti komunikativan, organiziran, stručan, ali to malo kazuje o njegovoj ličnosti. Može menadžer posjedovati važne osobine za svoju profesiju: dominantnost, ekstrovertnost, proaktivnost, usmjerenost cilju i akciji, ali zapravo - koliko je „čovjeka“ u njemu? Prava mjera za to je integritet ili vjerodostojnost osobe.Opširnije>>
ISPLATI LI SE BITI MORALAN?
Kažu da je u ljubavi i ratu sve dozvoljeno. Kažu da isto vrijedi za politiku i poslovanje. Nažalost, dobar broj hrvatskih menadžera može se opisati metaforom svinje-lisice.
Opširnije>>KORPORACIJSKE VRIJEDNOSTI KAO USTAV TVRTKE (Ericsson Nikola Tesla, Southwest Airlines i Nordstrom odlični primjeri!)
Tvrtka mora jednom uložiti posebnu energiju i vrijeme u znalačko formuliranje svojih važnih ciljeva.
U ciljeve spadaju - vizija, misija, misijski poklič, godišnji kompanijski ciljevi (goals), provedbeni godišnji ciljevi po poslovnim područjima (objectives), politike, standardi, norme tvrtke...
Opširnije>>Kolumna: TVRTKIN MISIJSKI POKLIČ POTIČE ENERGIJU U ZAPOSLENIKA
Lider s karizmom potiče novu energiju u zaposlenicima.
Veliki učinak može se dobiti i bez karizme (kojom ipak rijetki zrače), među ostalim i dobrim određenjem misije i spretnim iskazom te misije. Misija sažeta u kratki borbeni poklič dobiva čudotvornu snagu – izaziva predanost, posvećenost, ushit, rađa energiju. Zaposlenici postaju „vrući tim“.
Opširnije>>
Kolumna: CILJEVI STVARAJU I DOBRE MENADŽERE (Goran Tudor)

Za koju godinu kad postanemo stvarni dio EU i širega globaliziranog svijeta, morat ćemo i mi tako! Ako ne, vrijedit će riječi indijskoga jogija Berre: „Kad nemaš cilja, stići ćeš drugamo. Opširnije>>
ISPRAVNA STRATEGIJA ŠIROKE FRONTE ("catepillar")
"Caterpillar pod Jimom Despainom" poučni je primjer široko zacrtanog paketa strateških promjena kojim vodstvo izvodi organizaciju iz nevolja i vodi je poslovnoj stabilnosti - tržnom vodstvu, profitabilnosti i timskom unutašnjem ozračju.
U menadžerskoj struci "novi Caterpillar" je metafora za revitalizaciju povjertenja i zajedništva uprave i zaposlenika.
Opširnije>>