RSS
Newsletter
Prijavi se!

ZDRAVI ŽIVOT U POSLOVNOM SVIJETU (65)

HRANOM PROTIV STRESA

Zeleno lisnato povrće osigurava magnezij, koji je poznat kao antistresni mineral.
Ono što jedeš može olakšati ili pogoršati simptome stresa, pomoći ili odmoći tijelu u odgovoru na njega. Kada je organizam pod stalnim stresom potreba za proteinima se povećava. Riba, piletina, puretina, nemasno meso, soja, jaja i mlijeko zato bi trebali biti sastavni dio jelovnika u stresnim razdobljima, kao i mnoštvo obojenog voća i povrća, poput mrkve, rajčice, brokule, bobičastog voća, jagoda i agruma.

Opširnije>>

NEURONUTRICIONIZAM – HRANITE SE (I) U SKLADU S VAŠIM EMOCIJAMA

NEURONUTRICIONIZAM – HRANITE SE (I) U SKLADU S VAŠIM EMOCIJAMA

Danas postoji mnoštvo različitih dijeta i načina prehrane, kao što su primjerice prehrana po krvnim krupama, Atkinsonova dijeta, South beach, UN dijeta, banana dijeta, dijeta čarobnom juhom i mnoge druge. Svima njima zajednička osnova je smanjeni energetski unos ili pak obavezno uvrštenje određenih namirnica u svakodnevnu prehranu koje na neki način (često čudotvoran i neobjašnjiv) pomažu mršavljenje. A što je s našim emotivnim stanjem, odnosno našim mozgom?

Opširnije>>

KAKO UREDSKOM PREHRANOM POMOĆI I ODMOĆI SVOM DUGOROČNOM ZDRAVLJU?

KAKO UREDSKOM PREHRANOM POMOĆI I ODMOĆI SVOM DUGOROČNOM ZDRAVLJU?

 

Mnogima je hrana samo dio dana koji se mora obaviti, pa moramo jesti, to se podrazumijeva, neki će reći. No hrana je puno više od fiziološke potrebe, ona utječe na naše raspoloženje, izgled i zdravlje. Još davno Hipokrat je rekao: Neka hrana bude vaš lijek i neka lijek bude vaša hrana!

Opširnije>>

SVAKI DRUGI DAN JEDEŠ PIZZU NA POSLU? VRIJEME JE ZA PROMJENE!

Poznati nutricionist dr. sc. Ignac Kulier donosi ukusne, jednostavne i zdrave obroke koje možeš lako pripremiti na poslu, savjetuje ti da sendviče kombiniraš s voćnim jogurtom ili kefirom i preporučuje da dan u uredu započneš sa zobenim pahuljicama i orašastim plodovima.

Opširnije>>

TRIKOVI PRAVILNE UREDSKE PREHRANE

Loša prehrana tijekom radnog dana dovodi do smanjene koncentracije, razdražljivosti i nervoze, a time i smanjenje radne učinkovitosti. Ne mora se posebno naglašavati koje su moguće i negativne posljedice po zdravlje, ali i fizički izgled. Ipak postoje ljudi koji su promijenili svoj način uredske prehrane i kažu „preporodili smo se". Zato vrijedi pokušati. Evo par trikova kako poboljšati uredsku prehranu.

  • Doručkovati se mora!
Opširnije>>

ZDRAVA KAZALIŠTA

ZDRAVA KAZALIŠTA

Unos hrane nije samo potreba i želja za utažavanjem gladi, svaki obrok ima funkciju, jer dobar odabir hrane omogućuje unos svih potrebnih nutrijenata važnih za pravilno funkcioniranje ljudskog organizma. Zbog neurednog načina života, nepravilne prehrane i sjedilačkog načina života populacija svijeta je sve bolesnija i bolesnija, a kazaljke na vagi kontinuirano pokazuju porast tjelesne težine.

Opširnije>>

UČENJE PREHRAMBENIH NAVIKA JOŠ U MAJČINOM TRBUHU

Na sklonost razvijanju određenih bolesti ne utječu samo geni već i okolina, a pod tim se misli prvenstveno na prehranu i to u najranijim danima, odnosno u razdoblju našeg rasta i razvoja u maminom trbuhu. 

Prehrana u određenim periodima najranijeg života može stvoriti dugoročne posljedice odnosno programirati razvoj, metabolizam i zdravlje buduće odrasle osobe.

Opširnije>>

„KAUČ KRUMPIR“ GENERACIJA

Ljudska vrsta stvorena je da se kreće. Do sredine 19. stoljeća ljudi su uglavnom bili lovci, obrtnici, poljoprivrednici (farmeri) te se tjelesna aktivnost prožimala kroz njihov cijeli radni dan. U samo nekoliko generacija, tjelesna aktivnost kao dio radnog dana gotovo je izumrla u industrijaliziranim i urbaniziranim sredinama. Većina poslova su uredski - sjedilački, a bavljenje sportom u slobodno vrijeme kao hobijem  postala je rijetkost. Opširnije>>

TAMNA BOJA KOŽE - NEODGOVORNOST PREMA ZDRAVLJU ZA LIJEP IZGLED

Čudno je da je ljepota danas gotovo važnija od zdravlja.

Tamna put i sve lijepo što dolazi u paketu: svijetliji zubi, manje izraženi podočnjaci i nepravilnosti na koži te vitkiji izgled (pazite, to je samo privid!) povećava osobnu sreću i zadovoljstvo. A pritom briga o zdravlju zaostaje negdje na dnu prioriteta.

Opširnije>>

DOBRA RIJEČ I PREHRANA PREDUVJETI SU DUGOM ŽIVOTU

Potraga za eliksirom života odnosno tajnom dugovječnosti traje od pamtivijeka. U čemu je „kvaka" i kako to uspijeva, pitamo se kada čujemo da negdje u svijetu postoji netko tko živi preko 100 godina. Postoje regije svijeta gdje je uobičajeno vidjeti takve rekordere u godinama života. Mnogi znanstvenici pripisuju to određenom stilu života, što se odnosi na prehranu, tjelesnu aktivnost i stanje duha. Tako kad govorimo o prehrani, slučajno otkrivene probiotičke bakterije pokazale su se kao dobri čuvari našeg organizma. Ruski znanstvenik Mechnikov istraživao je zašto su stanovnici Kavkaza tako dugovječni i na kraju to pripisao svakodnevnoj konzumaciji jogurta koji sadrži te vrste bakterija. Vjerojatno uz jogurt i neki drugi čimbenici čine paket dugovječnosti. Evo jednog primjera. Opširnije>>

Najveća poslovna knjižara u jugoistočnoj Europi

Tvrtka M.E.P. d.o.o. dobila uglednu nagradu za knjigu-planer Učinkovit menadžer

Naša preporuka

Za Vaš godišnji odmor

Izrada web stranica WEB marketing