RSS
Newsletter
Prijavi se!

ZDRAVI ŽIVOT U POSLOVNOM SVIJETU (65)

I HRANOM DO DOBROG RASPOLOŽENJA!

Pretrpan raspored, i privatni i poslovni, utječe na naše emocionalno stanje. Svi smo ponekad loše raspoloženi i nervozni... i to odmah povezujemo sa situacijom i svakakvim događajima iz života. A zaboravljamo na još nešto ...
Brojna znanstvena istraživanja dokazala su i da itekako hrana utječe na kemiju mozga. Neke namirnice mogu podići raspoloženje, dok nas druge mogu baciti u " bed ". Opširnije>>

POČASTITE SE BRZOM ŠETNJOM

Završili set radni dan jako uspješno. Zašto se ne biste počastili? Ako set tog dana razriješili i pitanje svoje povišice ili dovršili neki dosadan posao, još bolje, tim prije. Stručnjaci kažu: «Ne oklijevajte počastiti i pohvaliti same sebe». Ali kako? Opširnije>>

TKO KRIVO DORUČKUJE, KRIVO POČINJE DAN !

Briga o zdravlju je poput štednje - najveća korist stiže nam na kraju. Opširnije>>

HRANA ZA ZDRAV SAN

„Laku noć", poželimo si uobičajeno jedan drugom. Kada bi se bar riječi mogle uvijek ostvariti i kada bi se bar mogli konačno kvalitetno naspavati.

Zbog pretrpanog dnevnog, tjednog... rasporeda općenito ljudi danas nedovoljno spavaju, san je sve lošiji, pa stigne i nesanica.

Opširnije>>

OPASNOST DEBLJINE

Debljina ili pretilost ili prekomjerna težina (svejedno koji joj naziv dali) je jedna od najvažnijih bolesti modernog društva zadnjih dvadesetak godina. Opširnije>>

USPUTNI ZALOGAJI – NEPRIMJETNI UZROK DEBLJANJU!

„Sklon/a sam debljanju, sve što pojedem primi se. A uopće ne jedem puno. Odakle mi sad ova nova kilica?" Opširnije>>

Zdravi život u poslovnom svijetu: RIZICI RESTORANA I POSLOVNIH RUČKOVA

Današnji način života često nas odvodi u restorane.

Poslovni sastanci, obiteljska slavlja, okupljanja s prijateljima, nedostatak vremena i volje za kuhanje kod kuće tog dana, mogu biti razlozi.

Opširnije>>

LAGANO USPUTNO TROŠENJE KALORIJA

Evo dobrog i, uz to, besplatnog savjeta.

Promijenite svoj stil života samo za malo i vaša će dnevna potrošnja energije porasti i do 20 %. Uz dotadašnji normalni unos kalorija od 1800-2500 dnevno, to će dostajati da počnete gubiti na težini - i do 1/2 kg tjedno. Promijeniti se - to znači: tijekom dana, usputno, više no dosad, koristiti svoje pospane mišiće.

Opširnije>>

PREHRAMBENE NAVIKE U UREDU

Jedna loša navika, stotinu muka.

Ne jedite samo da biste utažili glad. Svaki obrok ima funkciju. Iskoristite snagu hrane!
Ono što pojedete u uredu, utječe i na količinu energije kojom raspolažete i na to kako se osjećate. Umjesto oslanjanja na kofein i šećer, kao energetske stimulanse, naučite kombinirati namirnice ispravno.

Opširnije>>

Najveća poslovna knjižara u jugoistočnoj Europi

Tvrtka M.E.P. d.o.o. dobila uglednu nagradu za knjigu-planer Učinkovit menadžer

Naša preporuka

Knjiga mjeseca

Izrada web stranica WEB marketing